سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، ضمن تقدیر از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی، گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، وحدت رزمندگان و آحاد جامعه، سبب پیروزی در مقابل دشمن شد، امروز نیز خداوند عنایت و تأیید فرموده و إن‌شاءالله با وحدت و همدلی در این عرصه هم پیروز نبرد مبارزه با کرونا خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسئول دانشگاه علوم پزشکی خوزستان گزارشی از اقدامات انجام شده بیان کرد و پس از آن، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، ضمن قدیر و بیان دعای خیر برای خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان، بر استمداد از الطاف الهی و اطمینان به عنایت و امداد خداوند تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، تأکید کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، وحدت رزمندگان و آحاد جامعه، سبب پیروزی در مقابل دشمن شد، امروز نیز خداوند عنایت و تأیید فرموده و إن‌شاءالله با وحدت و همدلی در این عرصه هم پیروز نبرد مبارزه با کرونا خواهیم بود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، امام جمعه اهواز به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادای احترام کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha